Alla inlägg den 10 mars 2008

Av matilda westlin - 10 mars 2008 14:05

boooring, sitter i datasalen och väntar på läraren nu.. usch vill bara hem! jag är så fruktansvärt trött idag så jag vill bara spy! somnade riktigt sent igår och ännu värre att jag vaknade klockan sex när jag började 10:15, aja jag somnade om en stund till iallafall & sen när jag vaknade så fick jag ett sms utav linda där hon skrev att hon hade ont i huvudet och orkade inte gå idag.. fan vad jag blev sugen på att vara hemma då jag med, men nej, duktig som jag är gick jag upp, tog en dusch, gjorde mig klar och gick till skolan! kom itid tillomed! nu är det sista lektionen, efter det ska jag hem och äta och ikväll blir det träning med brudarna :)

`helgen blev lugn, ingen utgång som det var tänkt men det var grymt skönt ändå! fredagen var jag hemma och såg på letsdance och hade milla hos mig, sen lördagen jobbade jag! och på kvällen var jag hos marcus, vi fick städa hela jävla lägenheten eftersom han hade "fest" hos honom på fredagen för grabbarna men lite annat folk kom dit också så det såg förjävligt ut där, nått äckel spydde ner toan också! marcus var hyfsat less och det kan jag förstå, sjukt äckligt att alla måste röka inne, fimpa i blommor/ljusstakar, spy ner folks toaletter och inte ens klara av att göra rent efter sig, aja vi städade hela lägenheten och sen blev det nerladdning av en massa filmer, for ut och åkte på kvällen en sväng också :) sen på söndagen så for vi ut till birsta, marcus fick ett presentkort utav mamma i tisdags på jack&jones så han köpte ett par nya skor där och ett 5-pack strumpor;p sjukt snygga skor var det! sen på kvällen hjälpte mamma mig att limma fast min hårförlängning, klippte även av det en rejäl bit och så blev det wallander, sen natti :)

Ovido - Quiz & Flashcards