Alla inlägg den 18 mars 2008

Av matilda westlin - 18 mars 2008 18:12

imorse hade linda körlektion så jag fick gå till skolan själv, kom såklart försent :o och snöigt som fan ute! usch man blir bara mer och mer less nu, snälla bli sommar nångång!! men dan har varit ganska skön faktiskt, såg film på svenskan och engelskan satt vi mest och pratade bort så dan har varit skön! sen gick jag och linda hem, så nu har jag ätit middag, städat mitt rum och druckit kaffe! vi har prov imorgon så jag borde plugga istället för att sitta här, jag har inte ens kikat på det och jag kommer förmodligen inte orka göra det ikväll heller :I jag är trött och less på allt, inte så jävla lätt att koppla bort allting och bara plugga, inte ikväll och inte efter allt idag iaf.. "/

men jag ska iväg och träna klockan åtta, mer vet jag inte, bye!

Ovido - Quiz & Flashcards