Alla inlägg den 25 mars 2008

Av matilda westlin - 25 mars 2008 18:51

igår så for jag och marcus ut till birsta för att jag skulle kika på nya stövlar, det fanns nästan inget par jag ens tyckte var okej, eller jo ett par faktiskt men då fanns såklart inte min storlek, gaah tröttsamt! så vi köpte en glass och for istället! träffade dawda och martin där en sväng innan vi drog.. sen for vi hem till farmor&farfar och åt middag där, vi var ganska många faktiskt, maja hade med sig linnea dit, hampus var där och alla vuxna också, åt påskmiddag.. igen! blää vill bara spy på all sån mat nu! sen tog vi en tur med bilen och så for vi hem och myste till wallander :)


idag har jag jobbat :) det är så sjukt skönt att vara på cleo, jag gör liksom det jag känner för, om vi inte har kunder såklart. jag jobbade bara till tre idag sen gick jag hem och bytte om och gick och mötte linda och jenny sen så gick vi till träningen :) nu är jag hemma, har precis tagit ett bad så nu ska jag vänta på att snyggingen ska vakna så ska jag hjälpa honom att storhandla en massa mat ;p sen blir det förmodligen en film och sängen, är så sjukt trött!

Ovido - Quiz & Flashcards