Alla inlägg den 21 mars 2008

Av matilda westlin - 21 mars 2008 23:57

igår for jag & marcus hem till pappa, åt en as god middag där, drack vin och hade jätte mysigt! sen for vi o hämtade milla och så sov vi hos mig :) satt uppe till halv fyra och kikade på film så idag sov vi ganska länge.. gick upp och fikade sen for marcus ut till birsta med björn och jag tog ett långt bad, gjorde en hårinpackning, smörjde in mig och tog det lungt! sen gjorde jag mig klar och så kom marcus och hämtade mig & maja, for först och tankade sen åkte vi till pappa så ikväll har vi käkat påskmiddag där :) var där ganska länge sen åkte vi förbi hampus och släppte av han, efter det så släppte han av maja och mig hemma hos oss! marcus skulle vara chaufför ikväll, haha han skulle skjutsa pappa och mats till nån dans nånstans;p han fick även typ två hundra spenn för det;P och så skulle han hämta dom vid ett, jag skulle följa med han då men får se om jag orkar hålla mig vaken! annars så har jag varit med jenny ikväll :) jag gick till henne ungefär vid åtta, så ikväll har jag varit där :) vi har sett på lets dance och pratade en massa! hon hade köpt skit många snygga bikinisar nu när hon var i thailand, gaah ge mig! jag vill också hitta nån som ingen annan har och som är jättefin! inte som dom som finns på h&m som exakt alla går runt i :o men jaa, nu har jag precis kommit hem, ska upp och jobba imorgon så jag ska nog gå och lägga mig snart eller om jag stannar uppe och följer med marcus, haha jag kan inte bestämma mig 8-) och imorgon måste jag fylla på min mobil, jag är helt beroende av att ha gratis sms och dom tog slut idag plus att jag inte har några pengar kvar på mobilen nu så därför har jag inte kunnat svara på dina sms linda, så du vet gumsan :) men nu ska jag gå, pusss


kl 01:40

haha fan vad sjuk folk är när dom dricker, haha älskling och jag var ju och hämtade pappa,agneta och mats där borta i timrå nånstans;p fan vad dryg dom var i bilen, skulle snacka och ha sig hela tiden.. haha, plus att när vi lämnade av dom så fick marcus över 500 spenn för att ha kört dom, helt sjukt! :D  men grymt bra för han, jag fick lite jag med, haha! aja nu ska jag gå och lägga mig, ska ju upp tidigt imorgon :o blää!

Ovido - Quiz & Flashcards