Alla inlägg den 28 mars 2008

Av matilda westlin - 28 mars 2008 17:05

igår efter träningen så när jag nästan var hemma så kom marcus åkandes,  haha blev as sugen på donkenmat då så vi for ner och köpte hamburgare sen åkte vi hem till mig, tog en dusch och la oss i min säng & käkade :) sen så småkikade vi på tvn sen blev det natti..

imorse skulle marcus igentligen upp och jobba men han var så trött så han sjukanmälde sig, så vi sov vidare till klockan tolv ungefär.. då gick jag upp och gjorde fruktost på säng till älskling :) sen for han till björn och jag gjorde mig iordning och gick ner på stan med pappa, vi gick och fikade på charm sen hittade jag ett par jeans på zara som jag köpte :) och nu är jag här, har precis hjälpt pappa med maten ;p det blir tacopaj! o ikväll ska jag bara ta det lungt, jag ska ju jobba imorgon så jag måste lägga mig tidigt ikväll men imorgon, lördag blir det förmodligen utgång.. aja nu ska vi äta, pussis

Ovido - Quiz & Flashcards