Alla inlägg den 27 mars 2008

Av matilda westlin - 27 mars 2008 16:41

imorse gick jag upp vid tio, badade och gjorde mig klar.. sen tog jag en prommis med våran hund elviz :) efter en stund så kom jenny hit och så gick vi ner till stan :) gick direkt till charm och åt :) satt där säkert i tre timmar, haha vi har alltid så sjuka minnen att prata om & vi tröttnar aldrig heller på att höra dom om och om igen, i love it ;) sen gick vi en sväng på stan, gick bara på typ tre affärer, jenny köpte nått smink och sen for hon till elina och min älskling kom och skjutsade hem mig :)

nu är jag hemma, ska äta mat snart, igen :o sen blir det som vanligt träning, haha är fan besatt, det är så sjukt roligt!! måste passa på att träna på veckorna, jag hinner aldrig på helgerna! och ikväll ska min baby komma hit och sova med mig, var as längesen nu så det ska bli svinmysigt! men nu ska jag gå, pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards