Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av matilda westlin - 3 oktober 2009 13:57

moa&jag   moaaaaa   spegelbild   svenssons   gf

 

moa&jag 

Till veckan ska min älskade bästa Moa flytta ifrån mig :( :( Åhh, vad jag kommer sakna dig gullfia!! Jag önskar att jag kunde umgås med dig ikväll men vi kanske kan ses imorgon hjärtat? Jag saknar dig <3

Av matilda westlin - 3 oktober 2009 13:42

Jag har inte orkat blogga på hela veckan :o Men vad har jag gjort?? Fixat naglarna gjorde jag en dag, var och åt lunch med Alexandra & Linnea på Coffeehouse :) Varit och fikat med Malin, Lovia och Cilla :) Det har blivit lunch med mamma och jag har umgåtts lite grann med mormor :) Jag har haft tvättstuga och städat här hemma.. Det är typ det som hänt! Sen igår så var jag & Anton hem till pappa och åt middag, han fyllde år så vi blev där hela kvällen :) och idag har vi varit och solat, köpt löshårsklämmor på Afrohörnan ;) Haha!! Jag måste ju ha såna nu när jag tagit ut löshåret.. Usch, jag vill he i nytt igen och jag har färgat håret jätte mörkt :o Vilket blev skit fult!


Ikväll ska vi ut till matfors, vi ska på folkan där Mackes pappa ska ha fest ;) Haha, folkan.. åhgud, jag skrattar nu när jag tänker på allt sjukt jag har gjort där i matfors.. Herregud, vilken tid.. Och festen på folkan för flera år sedan, då tänker jag bara på dig Jenny ;) vilket kaos! Men det ska bli kul att dra dit ikväll :p Man är ju lite hemma i Matfors, jag mer eller mindre bodde där i två år :P Så nu blir det till att peppa, eller hur Lovisa? :D Nu ska jag hoppa in i duschen, skriver mer sen.. Puss

lovisa och jag  

Av matilda westlin - 3 oktober 2009 12:56

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards