Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av matilda westlin - 19 oktober 2009 20:43

Idag for jag och hämtade ut mitt löshår på OK, jag hade beställt 80 slingor plus microringar och det tog bara en dag för dom att skicka paketet, me like! Jag blev sjukt peppad på att både klippa och sätta i löshåret idag men då upptäcker jag när jag öppnar paketet att dom skickat fel microringar.. Dom har skickat svarta och jag ska ha bruna :S fan vad irriterande!! Anton peppar mig och säger att det inte kommer synas men det kommer det visst att göra, ååh trött jag blir nu! Jag måste sätta i håret tills onsdag då jag ska få håret fixat på Majas skola :o Så jag vet inte hur jag gör.. om jag ska sätta i det ändå och skita i att det sitter svarta ploppar i håret eller om jag ska skicka tillbaka dom och få dom jag egentligen skulle ha? Men då kommer jag inte hinna få i håret.. Men gud vad trött jag blev nu! Är det nån som har bruna microringar jag kan få köpa? Hör av er fort isåfall!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards