Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av matilda westlin - 23 oktober 2009 12:17

Inatt har jag inte sovit mycket, vi blev uppe sent. anton fixade med datorn så nu har han kopplat in hans dator till tvn så vi kan ladda hem vilka filmer vi vill och kolla direkt :) jätte perfekt för vi kollar ju alltid på tv/play när vi missat nått program så nu slipper vi kika på det i köket där datorn stod förut.. och nu ska han sälja iväg hans skärm för den behövs ju inte längre.. fast det blev väldigt tomt där datorn stod :o men vi har ju min bärbara som kan stå där :D tvn i sovrummet ska också upp på väggen idag, kommer bli hur bra som helst =)


åh jag fick en present av älskling igår när han kom hem, jag fick ett par jätte mysiga röda tofflor som jag velat ha :D hi sötnos :) idag ska jag ner till cubus och hämta lite papper sen iväg till maria vid tre :)


Idag är det exakt ett år sen vi testade studentmössorna :o omg vad fort det går!

Ovido - Quiz & Flashcards