Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av matilda westlin - 17 oktober 2009 18:00

Fredag: började dagen med arbetsintervju på Cubus. Jag var jätte nervös men det kändes superbra :) Hoppas dom kommer att höra av sig bara.. När jag var klar så gick jag upp till mamma på bvc, vi surrade lite grann och bestämde att jag ska jobba med henne i början av November :) Dom på bvc ska vaccinera en massa bäbisar och dom behöver nån som tar emot familjerna i väntrummet och visar vart dom ska gå osv.. Så det ska jag få hjälpa till med :D åh, jag längtar :) Kommer passa mig perfekt för bäbisar är det bästa jag vet! :) Men iaf, efter att jag hälsat på mamma så gick jag ner till mormor, vi köpte lunch och gick hem till henne och myste :) Sen kom Anton och hämtade mig så for vi ut till City Gross och hyrde två filmer :) En Wallanderfilm och en Johan Falk film :) Båda var super bra och Johan Falk filmerna var som en serie.. Det finns sex filmer och vi började med att hyra första och jäklar vad bra den var! Nu måste man ju se alla ;) For sedan hem och då ringde pappa och ville bjuda på pizza så det blev pizza, film och mys under kvällen :)


Lördag: For ut till City Gross och lämnade igen filmerna, passade på att hyra en ny Johan Falk film :D Sen for vi hem så nu håller jag på med maten ;) Ikväll ska jag bjuda på mat, för ovanlighetens skull ;) haha jag är sjukt bortskämd, Anton lagar maten varje dag men idag tänkte jag göra ett försök :D Det blir fläskfile, sötpotatis och sallad :) åh, jag älskar sötpotatisen, den är söt och smakar nästan som en morot, sjukt god! Ska skära dom i runda bitar och he på en smet åvanpå så det blir nog jätte gott :D Nu ska jag duka sen ikväll kommer Linda hit och joinar oss :) Vi har laddat med chips, en box vin, glass och Linda skulle köpa med sig godis så det kommer bli en jätte mysigt kväll :) Perfekt med en myshelg när man inte mår speciellt bra..

Av matilda westlin - 17 oktober 2009 13:04

Onsdag; blev pizza till middag, vi gjorde egen pizza :) t om en dubbel sats med deg så det blev jäkligt många pizzor, sju eller åtta stycken :D vi åt och tog det bara lungt på kvällen. hade fortfarande feber och ont i halsen :(


Torsdag; hampus kom hit och var med oss :) vi åt pizzorna som var kvar, kikade på mammas pojkar och bara myste :) jag fick även en vinflaska av hampus som jag egentligen skulle fått när jag fyllde år men vi har typ inte träffats sen dess :o han stannade till halv tolv eller nått.. sen blev det natti.


lite bilder på vårat pizzabak ;) HAHA kolla dom sista bilderna, SÖTA!

            


  

Ovido - Quiz & Flashcards