Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av matilda westlin - 26 oktober 2009 22:24

Nu sitter jag här framför datorn i soffan och småkikar på tv.. Jag väntar på att Nip/tuck ska börja.. Jag pratade precis med Anton i telefon och han var helt slut.. Dom hade jobbat fjorton timmar idag så nu skulle han sova för dom skulle iväg tidigt imorgon. Jag saknar honom väldigt mycket just nu! Men han kommer hem om några dagar och det kommer gå så fort :)


Jag var även förbi pappa förut och åt middag, Hampus var också där och han berättade att han skulle få börja jobba imorgon på Carlings :) Skönt att vi båda har fått jobb nu =) Agneta hade bakat bullar så jag fick med mig en påse hem.. Jag som skulle försöka vara nyttig nu när Anton var borta men det gick ju inge vidare den här gången heller!


Jag är så otroligt trött ikväll så det ska bli så himla skönt att sova. Sen imorgon kommer Moa hem :) Det ska bli så roligt! Jag saknar dig gumman! och med det avslutar jag, godnatt!

Av matilda westlin - 26 oktober 2009 15:01

Idag har det hänt en massa bra grejer :D Jag pratade med Lina som är butikschef för Cubus ute i birsta och hon är nog världens gulligaste människa :D Jag berättade för henne om att jag har fått ett tillfälligt jobb men att om det inte funkar med tiderna på Cubus så tackar jag såklart nej.. Men det var inga problem, hon skulle lägga chemat så att jag kan jobba på båda ställena :D åh vad glad jag är nu :D Jag har fått tiderna från BVC och jag börjar redan på måndag :) Jag har också varit där och skrivit på papper så nu ska det vaccineras barn :D sen får vi se vad jag får för tider på Cubus men det här kommer bli så himla bra :) Jag är glad! Jag har även hunnit med att träffa mamma och hon hade tagit med sig mitt duntäcke som jag haft hemma och mina fina gardiner från Indiska så nu ska det fixas här hemma :D Jag ska ta bort Antons tunna osköna täcke så ska han också få ett duntäcke :D åh mysigt! Sen pratade jag med Moa och hon kommer hem imorgon så hon ska nog sova över här så vi kan passa på att umgås för hon är bara hemma tills på torsdag.. åh, det ska bli så kul att ses :D Jag längtar!!


Jag har även varit på stan idag, varit på banken, apoteket.. Handlat en foundation, sminkborttagning, ansiktsvatten, pads, linsvätska osv.. Så bränt pengar har jag också lyckats med idag ;) Måste fara och handla toapapper, snus och kattmat sen också. Men först ska jag iväg till pappa och äta middag :) Pusspåer


Jag saknar min älskling!!!!

Av matilda westlin - 26 oktober 2009 12:26

Imorse vaknade jag av att Anton ringde, sken upp som en sol och svarade men då hörde jag bara en massa byggandet.. Jag la på sen ringde det igen och samma sak då, haha då råkar han trycka på ring upp mig fast han inte vet om det själv, hah klanten! Men han ska ringa mig snart så vi kan surra lite :) Jag saknar han fruktansvärt mycket! Jag har iaf fyllt i en massa papper idag, fått tider från BVC så nu måste jag bara på tag i Cubus så jag vet om jag kan matcha jobben och ha båda samtidigt, skulle vara perfekt att få hjälpa till på BVC nu eftersom det bara är tillfälligt och ganska mycket timmar :) Men jag ska försöka få tag på dom! Sen måste jag ner på stan, ska träffa mamma :) och sedan blir det middag hemma hos pappa :) Tur jag slipper laga mat nu när jag är själv ;) skriver nått mera sen. hej!


    

Av matilda westlin - 26 oktober 2009 01:25


    

Såg den här affischen på fotoaffären i somras, jag var bara tvungen att knäppa kort och jag har glömt att visa dig Linda men här är bilderna iaf :D haha

Av matilda westlin - 26 oktober 2009 00:54

Nu börjar jag bli trött, jag ligger i sängen med laptopen och med weezy bredvid :) det är så skönt att skriva på tangentbordet nu när jag tagit bort mina naglar.. fast dom ser förjävliga ut och jag saknar dom långa men jag ska försöka vara utan ett tag, får se hur länge jag klarar det, hah! jag kom även på att imorgon måste jag köpa en väckarklocka, jag har ingen aning hur man ställer alarm på min mobil, jag tror inte ens att det går :s och jag har alltid ställt antons mobil varenda morgon då jag ska kliva upp i tid.. så nu känner jag mig väldigt handikappad.. jag måste gå upp tidigt imorgon för jag har massor med grejer jag ska göra.. men vi får se när jag vaknar, nu måste jag iaf försöka somna så jag inte sover bort hela dan.. pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards