Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av matilda westlin - 20 oktober 2009 23:45

Idag har jag varit ute i stugan med Anton, vi hämtade en rakapparat och nån fjäder som ser ut som en slang, konstig grej! Sen hade jag en sån tur att Tua hade tid för att klippa mig så jag fick skjuts ner till stan och blev klippt på Persson vid halv fyra :) Hon var jätte duktig, precis som Moa sa och jag blev supernöjd :) For sedan och handlade kattsand och sallad på citygross och sedan hem.. Då kom pappa förbi och lånade Johan Falkfilmerna och visade tatueringen som han varit och fyllt i idag :)


Nu ikväll så har jag satt i mitt löshår, alla 80 slingor :) Gick ovanligt fort! Jag har haft på mig en mango ansiktsmask och jag har smörjt in mig med brun utan sol :) Sen var vi ner en sväng till Antons mamma, kikat på Nip/Tuck och jag har gjort världens största sallad med allt möjligt i :) Jag ska ha med mig matlåda till mig & Maja imorgon, jag kommer tillbringa hela dagen på hennes skola :) Ska bli jätte kul! Så jag måste gå och sova nu, ska upp tidigt imorgon.. Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards