Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av matilda westlin - 8 oktober 2009 16:00

I tisdags så kom Moa hit, vi åt middag hon, jag & anton :) sen blev det massa godis, chips och desperate på tv :) hur mysigt som helst! vi surrade och bara myste! du är bäst gumman!


Igår så blev det weeds maraton, jag vet inte hur många avsnitt jag & Anton kollade på :p så jäkla bra serie!! Vid fem kom pappa och hämtade mig, vi for och hämtade Maja sen vidare till max där vi käkade middag ;) Sen blev det bio, vi såg Midsommar :) jag gillade filmen, pappa & Maja sådär men den var rolig och lättsam att kika på :) mysig och ännu än smal kväll, haha!


Idag så har jag och Anton kikat klart på dom sista weeds avsnitten, så vad gör man nu? det finns inte speciellt mycket att göra när man går och är arbetslös, uuh jag blir tokig snart! Men det ringde faktiskt en tjej till mig idag så nästa fredag ska jag på arbetsintervju.. åh, hoppas hoppas säger jag bara! jag skulle bli så himla glad om jag fick ett jobb! men men, vi får se hur det går nästa fredag :) ikväll ska jag ner till Barista och fika med tjejerna, sista dagen Moa är i sundsvall :( för imorgon flyttar hon & kicken till norge, oslo! fan vad jag kommer sakna dig hjärtat! :(

Ovido - Quiz & Flashcards