Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av matilda westlin - 27 oktober 2009 22:35

.. Att man alltid ska skära sig längst ner vid benet/foten när man rakar sig.. Jag gör det jämt så nu sitter jag med toapapper inlindat runt benet som nått jäkla bandage.. Ser ungefär ut som om att jag brytit benet, haha illa!


Idag har jag haft en städardag! Jag har slängt ut alla kläder som låg huller om buller i min garderob och sedan vikt in allt snyggt och prydligt :) Skönt med ordning och reda, mindre skönt att om två dagar är det lika kaos igen.. Jag har städat hela kylskåpet, tvättat alla hyllor, slängt lite gammal mat och fixat snyggt där med! Nu ska det bara fyllas med mer mat :) Jag pratade med farmor förut och hon och farfar skulle åka och storhandla åt mig :) åh dom är så snälla!


Vid sex gick jag ner till stan, var tvungen att inhandla en ny deo, en necessär och en hårspray, hittade allt på h&m så det blev billigt och bra :) Jag kunde inte låta bli att köpa en liten suprise till min älskling som han ska få när han kommer hem ;) Efter stan mötte jag Maja och Elviz så vi gick hem till södermalm :) Där fikade vi kakor, glass och ostkrokar ;) Sedan rensande Maja garderoben och hon skulle slänga bort några nya kläder som hon inte fick plats med, så jag tackade och tog emot dom, hehe :) Roligt med lite nya kläder :) Sen fick Tomas skjutsa hem mig så jag har sett på Desperate och pratade med min älskling nu ikvälll :) Han skulle egentligen komma hem imorgonkväll men nu ville chefen att han skulle stanna tills på fredag så så får det bli.. Bra med pengar men ändå tråkigt för jag saknar honom jätte mycket!! Men Moa kommer hit imorgon och gör mig sällskap så det är jag glad för :) Hon kunde inte ikväll eftersom hennes familj ville träffa henne :) Så vi ses imorgon istället :) Nu ska jag ta och göra en macka och kika på Nip/Tuck :) bye

Av matilda westlin - 27 oktober 2009 17:31

 

   

  

Av matilda westlin - 27 oktober 2009 09:53

Godmorgon! Anton väckte mig imorse, det skramlade och lät som bara den så jag hörde knappt va han sa men jag blev väckt iaf, min väckarklocka ;) Nu ska jag snart ta och fika, jag har världens hosta idag :( jobbigt! Kissarna är så mysiga idag, Weezy håller på att klätta på mina axlar och Milla ligger bara bredvid och myser :) mina små hjärtan! Idag måste jag städa här hemma idag sen så ikväll ska jag träffa Moa :)


    

Ovido - Quiz & Flashcards