Alla inlägg den 1 maj 2009

Av matilda westlin - 1 maj 2009 23:23

Men vilken underbar dag det har varit idag! Vaknade vid tio och var lite småbakis men Maja och jag klev upp, gjorde iordning frukost och satt oss ute på altan och fikade i solen :) Skit mysigt! Sedan bytte vi om till bikini och la oss på en filt ute på gräsmattan, så jävla underbart!! och varmt! Så jag har tillbringat hela dagen ute på gården hemma hos mamma :) Hjälpte Tomas att tvätta både hans & mammas bilar sedan grillade vi och myste på. Smådjuren våra sprang runt på gården och busade, riktigt härlig dag! Brun har jag också blivit, loveli!


Vid halv nio for jag hem, pappa kom och skjutsade mig så nu är jag uppe i haga hos mig. Milla ligger och sover, hon är helt slut efter dagen. Jag sitter och väntar på att Hampus ska komma hit en sväng sen ska jag lägga mig och sova. Blir jobb imorgon. Såg att det skulle bli lika underbart väder imorgon som det varit idag, huh ingen höjdare att jobba då 8-) Men jag får tänka pengar, pengar.. Som sagt jag gjorde av med lite för mycket igår :o Jag har även åkt på en infektion i mitt lillfinger, typ i nageln.. Fyfan jag fick klippa av min låånga fina nagel "/ sämst! Det varar och gör ont, fy i helvette.. Men jag har bokat in en tid för att göra om alla naglar nu till veckan, behövs verkligen, så jag hoppas infektionen går över tills dess. Ska försöka klämma in två gånger för att göra om naglarna helt innan balen så dom är snygga till både balen & studenten :) Febern har även gått över, riktigt skönt :) Pusspåer

Av matilda westlin - 1 maj 2009 15:46

Hellu snyggingar!! Kvällen igår blev riktigt lyckad ändå trots min feber.. Jag var riktigt seg i början av kvällen men efter några glas vin så försvann sjukheten och jag mådde genast mycket bättre ;) Gick först på ica och handlade snus med Linda sedan blev det grillning med mina girls Linda & Lisa :) Lite senare kom Johan dit och joinade oss. Gick in ganska tidigt eftersom solen försvann och det blev ganska kallt. Lisa ställde sig och bakade en hallonpaj, åh jätte gott :) Sedan blev det partaj. Rörde oss ner mot stan runt halvtolv tiden. Tillbringade hela kvällen på stadshuset där det var kanonfullt med folk och en stund på svensson där det var packat med folk som vanligt. Riktigt rolig kväll, blev många drinkar och glas öl ;) Lite för mycket dricka och jag gjorde av med alldeles för mycket pengar, blä jag har ångest som fan idag!! Vid två drog jag och Johan och letade matställe. Allt var stängt så vi gav upp men då kom Carro & Carro så vi drog till driven på max och käkade. Jag lyckades få i mig ett helt skrovmål och en massa pommesfrites, haha smal jag är! Fick sedan skjuts hem så kvällen blev inte alltför sen :) very nice! Hampus var vimmelfotograf under hela kvällen så jag hoppas jag får bilderna utav honom ikväll för då lägger jag upp dom här :) Har beställt fler bilder till bloggen vilket kostar ca tjugokronor, det som är sämst är att det inte funkar.. Jag har betalat men får ändå inga fler bilder, sämst :s Hoppas det kommer in snart.. Så jag kan lägga in alla partypics ;)

Ovido - Quiz & Flashcards