Alla inlägg den 31 maj 2009

Av matilda westlin - 31 maj 2009 21:13

Tja snyggingar! Jag har missat att skriva blogg på ett jävla tag nu men jag skrev två inlägg här under om både balen och mösspåtagningen :) Har skit mycket bilder också men jag lägger upp några här sen resten på facebook. Hinner inte nu men gör det kanske imorgon :) Pusspåer

Av matilda westlin - 31 maj 2009 21:03

Balen 30/5!

Jag vaknade runt elvatiden, då tog jag en prommis ner till stan för att hämta klänningen nere hos mormor :) Den blev så hima fin, jag blev jätte nöjd :) Röd & fin :) For sedan och handlade massa godis, chips & grejer inför kvällen med mamma och vid fyra/halv fem kom Linda, Jenny, Tommi, Lisa och Malin hem hit :) Vi började fixa med mitt hår och drack bål som mamma hade gjort till oss, sötnosen ;) Lite senare så kom Alecks, ankan, Josse & Linnea och då satt vi oss ute på en filt på gräsmattan, drack vin och surrade :) As mysigt hade vi! Pappa och hampus kom hit en liten stund innan vi skulle dra också. Sedan kom Malins pappa med snyggbilen så då var det dags att börja åka upp mot Södraberget :) Vi fick champagne i bilen och spelade musik, så jävla underbart :D Han är så söt som fixar! När vi kom upp till balen så blev det en massa kortknäppning, middag och dricka! Vi drog från balen vid elvatiden, då åkte vi hem till Linnea och fortsatte festa sen blev det stadshuset där hela huset var öppet :) Svin kul var det, en riktigt lyckad kväll! Avslutade med subway ;) Har massor med bilder, tar några här, resten ska jag lägga upp på facebook :)

Av matilda westlin - 31 maj 2009 20:34

Mösspåtagningen 27/5 var så jävla rolig! Började dagen med att tjejerna kom hem till mig, vi lämnade av lite saker sen vid tolv gick vi ner mot stan.. Precis när vi var nedanför mig så kommer Jesper åkandes och vi får skjuts av honom ner till stan :) Gick först och hämtade min mössa som var på Cleo sen vidare bort till hedbergska för att hämta ballonger ;) Blev en bra stund vi var på torget och härjade, skit kul var det och världens underbaraste stämning :D Det ända dåliga var att civilpolisen tog hand om våra cider som vi hade med oss, haha onödigt! Menmen vi hade kul ändå ;) När vi lessnade på att stå på torget så gick vi upp till mormor där vi fortsatte festa, vi var typ halva klassen :) Blev svensson senare och där blev det några öl och shotts ;) Jag, Linda, Malin, Johan och Lisa gick sedan upp till mig där vi gjorde iordning mat. Det blev kycklingfile, potatisgratäng, sallad och massa glass & jordgubbar till efterätt, mums! Sedan gjorde vi oss iordning och drog vidare till Alecks där festandet fortsatte :D Och tillslut hamnade vi nere på stadshuset där vi var resten av kvällen :) Var en sjukt lyckad dag/kväll! Jag hade skit kul :D Gick även och bokade en tid hos frissan för att göra slingor, haha bra att göra det när man druckit ;p men jag ska iaf göra det på tisdag, vie jag längtar :) Lägger upp lite bilder, resten hamnar på facebook!

Ovido - Quiz & Flashcards