Alla inlägg den 27 maj 2009

Av matilda westlin - 27 maj 2009 09:25

Hela dagen igår var helt störd förutom min stund hemma hos Maria då jag fixade ordning mina naglar :) Dom blev jätte fina, gjorde dom lite mer åt rosahållet den här gången, fin fint! Vi surrade om allt möjligt så timmarna bara flög iväg. Sen skjutsade hon ner mig till stan i sin urgulliga bil :D Haha jag höll på att skratta ihjäl mig när vi åkte ner, för det första så stannade den hela tiden, den lät värre än en epa, den stutsade när vi for & den var en röd liten bubbla, så jävla söt :D haha skit kul :) Hon skjutsade ner mig till stan sedan tog jag en prommis upp till lägenheten och hämtade massa grejer, ska bo hos mamma ett tag nu.


Förutom det så var min eftermiddag/kväll helt jävla störd, fan vad jag är lesss!! 

Ovido - Quiz & Flashcards