Alla inlägg den 24 maj 2009

Av matilda westlin - 24 maj 2009 20:42

Vilken skön dag det har varit idag :) Imorse vaknade jag halv elva, då tog jag en timmes promenad med elviz (våran hund :) Sen surrade jag med Linda och hon kom över till oss så hela dagen har jag legat ute på gräsmattan och solat tsm med henne :) Så jävla varmt och skönt har det varit! Tog sedan en prommis runt sidsjön och när jag kom hem så skulle mamma & Tomas ner och käka på stan så jag hoppade in i duschen och följde med :) Det blev mat på bk och några glas öl :) Så jävla underbart! Sommarkänslor som satan har man nu :) Åkte med pappa hem till lägenheten för att hämta lite grejer sen for jag hem hit igen så jag ska sova över hos mamma inatt :)


Igår blev det också ett varv runt sidsjön med Linda sedan gick vi och handlade glass och gick hem till Lisa och hade myskväll :) Skönt att göra nått annat än att festa hela tiden.. Vi drog hem vid ettiden och då fortsatte jag kvällen tsm med Maja & Fredrik, satt och surrade och tog nått glas vin :) Gick och la mig vid tre tiden :) Fan vad skön helg! Jag har druckit vin och öl nästan varenda dag men det har ändå varit lugnt, så himla skönt :) Ingen utgång. Det blir det därimot på onsdag då det är mösspåtagning, viee vad kul vi ska ha då :D Jag fick även världens finaste tunika utav mamma & pappa idag från Vila som jag ska ha på kvällen på studenten, ååh im in love :) Så jävla fint är det :) Nu ska jag ta och packa upp alla kläder sen blir det säkert nån film och natti. Skola imorgon, blää :o

Ovido - Quiz & Flashcards