Alla inlägg den 18 maj 2009

Av matilda westlin - 18 maj 2009 21:45

Min helg har varit grym! I fredags så tog jag det lungt, jobbade på dan på lördagen sen drog jag hem till Lisa där även Linda var :) Vi förfestade och drog sedan ner till en förfest i stan åvanför bk, där var det skit kul och det blev en hel den vin för oss ;) Haha jag hade jätte kul! Sen vid tolv så drog vi till svensson och fortsatte partaja :D Blev lite för mycket dricka tror jag, finns några stunder jag inte minns, huh 8-) Men kul hade vi :) Gick sedan till subway och käkade sen barkade kvällen.. Blev en massa bråk och skit! Kvällen blev jätte sen, somnade runt sextiden.. Så söndagen var helt förstörd.. Jag sov och sov.. Men på kvällen blev jag lite piggare så jag drog ner till mormor och sedan iväg till Moa :) Vi gick och handlade godis och chips sen gick vi hem till kicken och satt oss ute på balkongen där det fortfarande var sol och drack vin :) Hur mysig kväll som helst, skrattade och fjantade oss som vanligt! Alltid lika kul att umgås med dig Moa, måste vi göra oftare gumman. En riktigt tjejkväll :) Hampus skjutsade hem mig vid elvatiden.


Just nu sitter jag hemma hos Hampus, jag har fortfarande ingen dator men imorgon så kommer Jens hem till mig när jag är på praktiken och ska fixa den. Fan vad bäst, ska bli så jävla skönt :) Annars idag så har jag varit på praktiken, varit ute med Milla och tagit ut mitt löshår. Haha usch vad tovigt och trolligt hår jag har nu, så himla fult! Men jag har precis beställt nytt löshår så jag ska sätta i det så fort jag får hem det. Vill ha nytt fint hår nu mot studenten & sommaren :) näe nu ska vi kika på Ballar av stål sen ska jag hem och sova.. Pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards