Alla inlägg den 19 maj 2009

Av matilda westlin - 19 maj 2009 12:30

Idag är jag ovanligt pigg med tanke på att jag gick och la mig sent igår och jag var så himla trött igårkväll så jag trodde jag skulle svimma. Jag kommer få ångra att jag slarvat med sömnen nu när jag blir ledig och då kommer jag säkert att bli sjuk, jag brukar funka så, usch :( Igår råkade jag även låsa in mig på min egen toa.. Fyfan, jag fick panik och blev skit arg! Jag vet att man inte kan låsa min dörr till toan men ändå så gjorde jag det.. Smsade och kollade om Danne var hemma så att han skulle kunna hjälpa mig men precis då lyckades jag få upp låshevletet! Jag satt där inne i en halvtimme, haha herregud! Så lås inte in er på toan om ni är hos mig, man kommer inte ut :o


Idag när jag kom till jobbet så fick jag reda på att jag var i tidningen.. Haha, det var från ett möte vi hade på kommunen igår.. Det handlar om nationaldagen så kolla i dagbladet och jag är med där ;p Jag kopierade bilden från nätet och lägger upp den här nere, haha snyggt!!

Ovido - Quiz & Flashcards