Alla inlägg den 10 maj 2009

Av matilda westlin - 10 maj 2009 19:57

Gud vilken rolig kväll igår, jag hade jätte kul! Var på svensson hela kvällen sen blev det subway och sedan hemgång, lagom men så jävla rolig kväll :) Lisa, Jag & Malin shottade som fan där inne sen höll Lisa och jag på att fjanta oss och kul var det, haha :)


Idag har jag och Hampus varit ute på alnö och fotat :) blev många bra bilder, lägger upp senare. Ska fortsätta med nya platser imorgon :) roligt roligt. Sedan for vi bort till Norbergslackering och skulle kolla på en plats att kanske fota på så vi körde in bilen där och kollade hur det såg ut. Allt tog max fem minuter och sen när vi skulle fara iväg så var grindarna stängda så vi kom inte ut därifrån :o haha shitt, ringde runt som fan och tillslut kunde Rasmus komma och öppna grindarna åt oss, haha kaos!! Nu är jag hemma hos Hampus, vi har precis fettat i oss varsin pizza, dögott! Ska strax ta och pallra mig hem sen har jag ingen aning om vad det blir.. Mina pengar på telefonen är iaf slut så jag kan inte svara på sms eller ringa, så nu vet ni det! bye

Ovido - Quiz & Flashcards