Alla inlägg den 25 maj 2009

Av matilda westlin - 25 maj 2009 17:26

Jag blev kvar på Cleo till ca tre tiden. Då gick jag och mötte Linda på Kicks :) Tog ut en hundring av lönen och köpte en hårfärg, tror jag ska försöka mig på en slingning utav håret ikväll, haha jag är störd såsom jag håller på med mitt hår! Jag gör alltid om håret innan det är nånting och jag blir aldrig, verkligen aldrig nöjd.. Frissa skulle inte vara nått yrke för mig, haha! Men jag ska göra ett försök och hoppas på att det blir någorlunda okej.. Är less på att håret är så mörkt. Fattar inte varför jag skulle färga det sist, haha typiskt mig!


Nu har jag precis varit ute med vovven, ska alldeles strax äta middag :) Anna är här på besök :) Sen ska jag gå och möta Jens och få min nyckel till lägenheten. Han är där just nu och fixar min datorn, snäll som fan är han! Tusen tack :) Blir nog en prommis ikväll också, skriver sen, bye

Av matilda westlin - 25 maj 2009 14:25

Idag var första dagen då vi skulle tillbaka till skolan, hjälp vad konstigt det kändes.. Både kul och jobbigt men jag gick och mötte Malin i stan innan vi började, drog på Pressbyrån och handlade snus sen gick vi till Hedbergska och mötte Linda :) Det första vi får veta när vi kommer till Åkersvik är att vi inte behöver gå på första lektionen eftersom vi redan är klar med allt.. Bra, bra, braaa att vi får veta saker i tid :o Jag är så jävla less på alla håltimmar vi jämt har haft och att vi aldrig får reda på nått i tid. Så halv nio var vi på skolan men vi började inte nästa lektion förrns halv elva. Usch tröttsamt! Satt tsm med Jocke & ankan och fördrev tiden.. Sen resten av dagen har vi bara haft städning utav skåpen och betygsprat, sjukt onödig dag! Tog en tur på stan också, hittade massor jag vill handla men det är som alltid när man inte ha pengar.. blää!! Nu är jag på Cleo, ska vara här och jobba nån timme, Jens är hemma hos mig och fixar mitt internet sen ska jag hem till mamma och pyssla om henne. Åh, hon har opererats idag. En sån där laseroperation så att hon ska slippa ha linser/glasögon. Hon kommer bli sängliggandes hela veckan och jag pratade precis med henne, hon hade jätte ont! Stackarn :( Men det kommer bli bra sen :) Nu ska jag jobba på en stund :) bye

Ovido - Quiz & Flashcards