Alla inlägg den 9 mars 2010

dhw

Av matilda westlin - 9 mars 2010 23:45

När jag tog en prommis hem från mamma så gick jag på hemköp och handlade en massa frukter och en hårfärg.. När jag kom hem gjorde jag en stor fruktsallad, värme på mackor och dukade fram en massa gott. Sen kom Alexandra och Tobbe hit :) kikade på desperate och surrade! mysig kväll<3


Nu sitter jag här framför datorn men ska alldeles strax gå och sova! Imorgon fyller min älskling år :D

Av matilda westlin - 9 mars 2010 19:56

Såhär roligt har vi haft det idag.. haha mitt underbett är bäst! enjoy ;)


Av matilda westlin - 9 mars 2010 18:33

Idag har jag umgåtts med Maja :) tog en prommis hemifrån mig ner till stan, gick till Coffehouse och köpte två kycklingsallader sen tog jag bussen upp till södermalm :) Vi åt lunch, kikade på Mimmi och Reine i fjällen och fjantade oss.. gjorde även en film, lägger in den sen :P Nu ska jag alldeles strax ta och gå hemåt, Maja ska till ner till stan så jag joinar henne ner. skriver nått sen.. puss!

Av matilda westlin - 9 mars 2010 13:14

Idag är jag ledig :D känns så himla skönt! Jag ska ta och gå ner på stan en sväng sen upp till majsen! det är kallt ute.. jag fryser redan! men jag ska ta och göra mig klar och kila nu, hörs sen! kissessss

Ovido - Quiz & Flashcards