Alla inlägg den 31 mars 2010

Av matilda westlin - 31 mars 2010 18:55

Idag har jag varit en sväng på birsta med Linda, jag var tvungen att åka dit för att hämta mina skor på JC sen så var ju Linda där ute så vi passade på att sesas :) vi tog en lunch/middag på charm sen gick vi in till IKEA där Linda handlade massor :) Vi träffade Moas mamma & pappa där.. SÖTISARNA!!!! Dom kikade runt lite så jag stod och surrade med Moas mamma en stund :D Sen hittade jag en jätte fin sänghimmel som såg ut att vara för en dubbelsäng där nere vid "tag själv lagret" så jag frågade en tjej vart den fanns.. Hon sa att den fanns uppe vid sänggavlarna.. Så jag sprang upp igen för att hitta den men såg bara den lilla för en liten säng.. Jag frågade och killen sa att det bara fanns den.. huh? Jag berättade att tjejen där nere hade sagt till mig att den skulle finnas där uppe och att det var därför jag sprang dit, vi skulle liksom betala så vi hade ju gått klart på IKEA.. Då ringde han ner och en annan tjej svarade.. Då berättade hon att det inte var en sänghimmel utan ett MYGGNÄT.. HAHAHHA!! ETT MYGGNÄT.. fattar ni?? fan vad jag skrattade, killen också!! Men jag köpte det ändå, jag tycker att det ser ut som en sänghimmel :D inte som ett fult myggnät, hahaha!

  

Bilden tog jag från google

Av matilda westlin - 31 mars 2010 18:47

FYFAN, JAG ÄR KÄR!!!!!! Nu har jag och Anton varit och kikat på lägenheten ovanför oss.. Shitt säger jag bara!! den var huur jävla fin som helst!! det var en trea och vi bor ju nu i en tvåa. vi hade förväntat oss en lägenhet som var i stort behov av renovering men verkligen inte.. lägenheten hade lika fint kök som vi har nu, mycket finare toa, ett rum extra och kändes mycket,mycket större :D ÅÅÅÅH, JAG VILL BO DÄR!!!! fyfan vad fint! im in love.. i både lägenheten och i Anton ;) :D

Av matilda westlin - 31 mars 2010 12:58

Godmorgon! Idag mår jag mycket bättre, inget illamående och ingen dålig mage :) loveli! Jag sitter just nu framför datorn med hårfärg i hårbotten.. hatar min äckliga utväxt som jag får påengång.. men det är bra, det visar att håret växer :D det gillar vi!! Jag skulle egentligen ner till stan och träffa Moa en sväng på dagen och sedan Alexandra som slutar tre men jag hinner inte nu.. färgen ska sitta i en timme.. sen hade jag glömt bort att Anton och jag ska kika på en större lägenhet idag.. jag har fiskminne, glömmer bort allt.. men lite senare idag så ska vi upp en våning och kika på en trea, egentligen är vi inte i behov av det.. och jag vill inte heller flytta ifrån den här lägenheten, den är så bra på alla sätt och vis men roligt att kika :) man vet ju aldrig! nu ska jag hoppa in i duschen! pusspusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards