Alla inlägg den 14 mars 2010

Av matilda westlin - 14 mars 2010 22:48

  

Av matilda westlin - 14 mars 2010 21:54

Jag har inte bloggat på ett tag.. har jobbat varje dag så det har inte hänt nått mer än att jag jobbat långa jobbpass.. det ska bli så himla skönt nu till veckan när jag är ledig, me like. Igår, lördag så jobbade jag 9-18, tog sedan bussen hem.. gjorde mig klar sen for jag och linda upp till Ziris nya lägenhet :D ååh, den var så himla mysig :) jätte fin! så vi hade inflyttningsfest för henne och då fick hon såklart en inflyttningsblomma också :D sen åt vi tacos, drack och hade skoj.. vid tolv fick vi skjuts av henning ner till stan där vi började på Memento.. betalde in oss sen köpte vi varsin drink och gick till dansgolvet sen ganska påengång så blev jag kissnödig.. så jag gick in på killarnas toa eftersom det var sån lång kö på tjejernas.. jag såg en vakt gå efter mig men jag går in och låser dörren, då är det nån som bankar på dörren hela tiden tills jag kommer ut.. Haha, då är det vakten! han blev skit sur och slängde ut mig, så jag fick ringa tjejerna och vi fick gå vidare.. haha surjävel! då gick vi till Oscar och där vi blev resten av kvällen :) kom hem runt femtiden på morgonen och då var min plånbok borta, Linda slarvade bort den under kvällen :p fan, vilken ångest jag har! sällan jag tappar bort saker.. så nu måste jag beställa nya kort, fan också! :(


Idag har jag jobbat, 12-16 och det har varit så jävla hemskt!! jag sov max två timmar inatt och det blev en hel del dricka igår så jag var sjukt dålig idag.. haha fyfan.. jag sov nästan på bussen hem.. nu är jag hemma, småkikar på Wallander.. har fått i mig lite mat, jag beställde ett stort skrovmål från Max som mamma for och köpte förut. så nu ska jag snart gå och sova, är ledig imorgon :D fyfan vad skönt!!

Ovido - Quiz & Flashcards