Alla inlägg den 5 mars 2010

Av matilda westlin - 5 mars 2010 22:20

Imorse blev jag klar i bra tid, tog en prommis upp till Södermalm, hem till Maja & Elviz :) mysigt att träffa dom! jag lånade en jättefin väst av Maja, surrade lite och sen kom farfar och skjutsade ut mig till birsta.. Dagen har rullat på bra, jag lunchade på Charm med Crille :) Var inte ett dugg hungrig så jag åt knappt nått. sen jobbade jag på till stängning! gick på Coop och köpte kattsand sen for jag & Hampus hem med Natalie och hennes brorsa :) skönt att slippa ta bussen, det var så kallt ute och jag hade en tunn jacka.. Maja lånade min tjocka och jag tog en av henne, så tack och lov för att jag fick skjuts hem!


Nu är jag hemma, har ätit middag.. en matlåda som jag fick av pappa :) sen nu sitter jag och småkikar på tv. jag saknar Anton så jävla mycket, just nu skulle jag kunna göra vad som helst för att få träffa honom! :( ska jobba imorgon med, börjar kl nio så jag ska försöka att inte lägga mig allt för sent.

Av matilda westlin - 5 mars 2010 10:22

Inatt har jag sovit som en kratta, jag har haft jätte ont i magen :( så idag är jag trött. Jag ska jobba till åtta ikväll sen jobbar jag hela helgen. Ska göra mig klar och kila iväg nu, skriver nått mer ikväll. ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards