Alla inlägg den 24 mars 2010

Av matilda westlin - 24 mars 2010 23:37

Hittade den här söta bilden på mig & Filip, Ziris katt :D

  

Av matilda westlin - 24 mars 2010 23:32

Idag har jag jobbat med Idis :) det har varit roligt men blev ett kort pass.. När jag slutade sprang jag upp till Coop där jag fyllde två fulla kassar med mat tills imorgon, eller det blev mest frukost så nu imorgon när Anton kommer hem så ska vi äta och ha det så himla mysigt ;) Hampus hämtade mig och då for vi ut till alnö där vi lämnade en laddare till Hedde. Sen in till stan igen där han släppte av mig hemma hos mig :) Så nu ikväll har jag surrat med Linda i telefon, städat, fixat och donat så nu är det så fint som det bara kan bli här :) skönt! Ska snart ta och hoppa i säng, i nytvättade sängkläder, me like<3 skriver nått imorgon! Anton kommer hem på dan nångång :D

Av matilda westlin - 24 mars 2010 15:00

Varför blir det alltid så jävla stressigt för?? jag har haft hela dagen på mig men ändå så är jag ute i sista minuten.. missade första bussen så nu får jag springa ner till andra. haha herregud! hörs ikväll! puss

Av matilda westlin - 24 mars 2010 11:02

Nu håller jag på att koka ägg.. Jag har även precis duschat... Så nu ska jag vänta tills klockan blir tolv för då har jag tvättstuga, booring!! Börjar jobba halv fyra idag!

Ovido - Quiz & Flashcards