Alla inlägg den 15 mars 2010

Av matilda westlin - 15 mars 2010 19:52

Just nu sitter jag och lyssnar på när Ziri sjunger :D HON ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG TJEJEN!! hittade två gamla låtar som hon lagt upp för längesen men jag bara älskar dom!! lyssna ni med :D loveli



Av matilda westlin - 15 mars 2010 17:00

Idag saknar jag Anton så jävla mycket! ioförsig så gör jag det varje dag men extra mycket idag. hoppas på ett samtal från honom sen, bara få höra rösten<3 hoppas du kommer hem snart älskling! Lägger upp den här låten som spelade i somras ute på Alnö i stugan. så jävla mysig dag, vi åkte båt, badade, grillade och sov över.. loveli. JAG VILL HA HEM DIG NU!

Av matilda westlin - 15 mars 2010 14:40

Imorse vaknade jag vid halv tio av att Linda ringde, vi surrade en stund sen när vi la på somnade jag om igen.. då sov jag till halv två, jag är så jävla trött så det är inte sant! måste vara lördagen som är boven till det och hela förra veckans jobb också såklart.. tur jag är ledig nu! jag har inte gjort speciellt mycket idag, kikat på tv4play på Drömmen om Italien som jag missade sist sen nu ska jag ta och börja städa här hemma, det är så äckligt mycket damm och katthår överallt, usch! så det måste jag göra idag sen får vi se vad som händer ikv. jag skulle behöva åka och handla också! well well, skriver mer sen! pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards