Alla inlägg den 19 mars 2010

Av matilda westlin - 19 mars 2010 18:28

Hellu! Nu har jag precis duschat, var tvungen att tvätta håret.. det var fullt med hårspray och massa massa dustit i så nu är det blött med rent ;) jag ska alldeles strax ta och gå hem till Alexandra :) usch, jag gruvar mig.. så jävla äckligt väder ute.. och ingen kunde skjutsa mig :( synd för mig! jag som alltid annars har skjuts men inte nu.. sen där blir jag ikväll :) vi ska greja med mitt hår, var och köpte en hårfärg häromdan.. så nu blir det ännu en fixning med mitt hår ;) mera slingor ska det bli! hörs sen.. PUSS

Av matilda westlin - 19 mars 2010 17:45

Idag har jag varit på stan, tog sedan en tur ut till stugan med mormor där vi hämtade några krukor som hon skulle ta hem och plantera i, hon är så söt!! Vi for sedan till Blomsterlandet där vi hittade massor, eller ja.. mormor hittade :) Men jag hittade jätte fina stenar som man kan ha i en vas med ett ljus i eller i en kruka typ.. Sen ett jätte fint stort hjärta som man kan sätta i en blomma, inte för att vi har några blommor men man kan sätta den i nått annnat ;) Vi har blommor men dom ska bort, tar bara plats och katterna älskar att förstöra dom.. huh!


Sist blev det en tur till Ikea, där handlade jag massa stearinljus och stora doftljus, me like! sen for vi hem! Så nu sitter jag och äter resterna från min & Alex tacos som vi åt häromdan, det måste ätas upp! ska ta och kika på ett avsnitt av Glamourama sen hoppa in i duschen..  


Av matilda westlin - 19 mars 2010 11:13

Igår jobbade jag 13-20, åt middag hos f&f sen hem och bara tog det lungt!


Idag är jag ledig så mina planer är att gå ner till stan, gå ett ärende sen åka ut till stugan med mormor, hämta lite grejer sen vidare till Ikea och några fler ställen och ikväll ska jag vara med Alexandra :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards