Direktlänk till inlägg 26 december 2007

onsdag

Av matilda westlin - 26 december 2007 23:44

idag vid halv elva gick jag ner med linda till stan,det första vi gjorde var att gå till h&m, linda hittade ett nattlinne som hon skulle testa så jag ställde mig och väntade utanför där vid sminket, stog där ett bra tag, väntade även på malin som skulle komma :) men jaa, efter ett tag började jag känna mig jätte yr och kallsvettig typ och så blev allt suddigt för ögonen och jag såg inget :O jag hörde bara en röst o det var malin som kom imot mig och var glad som vanligt och ropade på mig. det var skit hemskt för jag såg inte malin utan när hon kom ramlade jag nästan ihop över henne, så hon fick leda mig till en stol som hon som jobbade där hämtade, hon såg att jag höll på att svimma.. jag satt där ett tag sen rätt som det var så blev det bra, började svettas jätte mycket bara :o skit äckligt! precis som det blev på bodyshop :o men det var en jävla tur att malin kom annars hade jag väl ramlat ihop där eller nått :s aja sen blev allt bra och vi har nog varit överallt på stan idag, köpte lite småsaker och en kofta :) vid tolv var vi och käkade på coffeehouse, träffade lovisa, moa, emelie och några tjejer till där, åh mys stället! så vi åt där sen blev det shopping igen. vid fyra blev vi fikasugen så vi gick till charm där vi satt oss ett tag sen blev det en prommis för mig och linda hem :)

ikväll var jag först och åt middag hos pappa sen kom linda på att hon ville gå på bio, så då blev det så :) riktigt mysigt, vi hade värsta problemen med att boka så tillslut sket vi i det och det fanns ändå inga bra platser men när vi kom till bion så tog vi samma film vi skulle boka ändå och fick hur bra platser som helst, i mitten av salen och i mitten på raden ;) kanon! vi såg arn tempelriddaren, inte våran typ utav film men den var faktiskt jätte bra =) sen blev det hemgång! och nu är jag hemma, ska börja packa snart så det inte blir så mycket imorgon, för imorgon vid ett åker vi härifrån, bort till gran canaria :) åh jag kommer sakna alla mina gosisar och min älsklingsmarcus jätte mycket "/ men jaa, två veckor går fort och det ska bli jätte kul att fara iväg med min lillmaja! men nu ska jag ringa min älskling, & tack för kvällen linda :) puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards