Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

tisdag

Av matilda westlin - 11 mars 2008 19:12

tjabba, idag har varit en grym dag! eller det ända som var grymt var väl igentligen att vi bara hade en lektion innan lunch sen efter lunch hade vi typ en tio minuters lektion på svenskan sen slutade vi, så jävla skönt! vi hade betygsprat på båda lektionerna, fick mvg i inköp&varuhantering sen i retoriken fick jag vg så jag är riktigt nöjd, hade sänkt mig i svenskan från förra året men det var bara för att jag hade dålig närvaro men jag är fan nöjd ändå! sen efter skolan gick jag hem, var så trött så jag somnade ett tag och nu ikväll har jag varit på china med pappa, riktigt mysigt! men det var så jävla fult när jag skulle gå ner till stan för då träffade jag cicci, har inte sett henne på ett tag så vi hade ganska mycket att prata om, så jag gick tillochmed fel bara för att jag var så inne i samtalet men tillslut kom jag på att jag hade gått förbi där vi skulle käka så jag fick vända, haha fult! aja efter vi ätit klart så tog vi en prommis in till stan, pappa skulle köpa barstolar till köksön som han köpte igår men då hade dom inte kommit in så det sket sig, får hämta dom imorgon istället. sprang förbi bodyshop en sväng oxå, jag var så grymt kissnödig så jag var tvungen att låna toan, haha.. stog och pratade med jane ett tag, började prata lite grann om jobb och sådär, jag ska fan fundera på hur mycket tid jag har över och om jag kanske skulle höra om jag kunde vara där och extrajobba lite, haha jag är så förbannat lat så jag orkar aldrig efter skolan eller på helgen :o men det skulle verkligen behövas med extra pengar, aja vi får se hur det blir. nu väntar vi på marcus som ska komma hit och så ska vi fika. sen får vi se om jag åker hem eller om jag åker till min baby, ska iaf se gynning ikväll :) men nu ska jag vara lite social med papsen, pusspuss 

 
 
Therese & Melwin

Therese & Melwin

12 mars 2008 08:17

förlåt för igår, hoppas du intr missförstod mej. Fick dåligt samvete. Sorry vännen. Du är bra go.. HÄlsa hem..

http://www.melwinsmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards