Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

söndag

Av matilda westlin - 23 mars 2008 18:54

börjar med att berätta om gårdagen, först så var jag och jobbade på cleo sen kom det lite folk hem till oss och åt påskmiddag, as mysigt! sen for marcus iväg och hämtade björn, dom kom hem till mig en sväng för att skjutsa hem mormor men hon ville stanna längre så dom for och städade lite hos marcus istället. sen vid nio så fick jag och linda skjuts till marcus utav pappa så vi kom dit och började dricka vin :) sen kom malin, lovisa och matilda :) satt där och pratade typ, senare kom det fler folk så det blev ganska många hemma hos marcus :) Jag hade så sjukt jävla kul hela kvällen, haha fulast var ändå när jag, robin och dawda satt och sjung till låten "my name is inga" hahaha jag dör! sen när jag sjung för dawda var också helt sjukt, haah! men jag hade grymt kul igår! sen ringde jag och linda taxi för att åka ner till stan, vi ringde och bokade taxi typ två/tre gånger men den kom aldrig, helt stört! så tillslut fick vi tag i ett annat nummer som vi ringde och fick tag i en taxi som vi tog ner till stan, skulle gå på krogen, vilket inte gick speciellt bra ;p haha less jag blir!! men fulast var ändå inne på liquid, dom stängde typ om tio min när vi kom dit så vi fick inte komma in men då såg jag hampus genom fönstret som satt där inne med några kompisar så jag sprang förbi vakten och in på liquid o började prata med honom men eftersom jag inte fick komma in så kastade vakten ut mig ;p testade på ett till ställe men det gick inge vidare 8-) så vi drog hem, jag och marcus tog bussen hem till honom. fan jag ramlade vid typ marcopolo pizzeria :o har as ont i höfterna idag.. men marcus tog hand om mig och hjälpte mig in som tur var ;p sen blev det mys!

imorse vaknade vi as tidigt, båda var as bakis så vi gick upp och drack typ en liter vatten var sen somnade vi om.. har inte gjort speciellet mycket idag, gick och köpte godis sen var vi och käkade på marco polo och efter det gick vi till tomas som var kattvakt åt milla och hämtade henne. han fick ett påskägg utav oss som tack ;) har ingen aning om vad det blir ikväll, formodligen så ska jag sova hos marcus, han skulle på bio med niklas och jag ska se wallander :) har lagt upp lite bilder från igår på bilddagboken, tog ju bort min förra så gå in på den här istället http://mwestliin.bilddagboken.se

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards