Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

måndag/helgen

Av matilda westlin - 31 mars 2008 13:07

måndag igen! och jag försov mig, först vaknade jag utav att marcus ringde mig halv tio, jag hade glömt att ställa om min klocka så jag trodde hon var halv nio så när vi la på så sov jag vidare.. sen vid kvart i tolv vaknade jag igen :o jag fick panik och sprang upp och började göra mig klar, sen kikade jag på chemat och såg att jag bara skulle hinna gå på en lektion, vilket kändes jävligt onödigt så jag sjukanmälde mig och blev hemma! linda är också hemma idag, så nu kommer det bli ett jävla snack och alla kommer tro att vi "bestämt" att vi skulle vara hemma idag, haha! men så är det ej ;)


igår blev en birstadag, det började med att jag och marcus vaknade runt halv två, båda var helt döda sen gårdagen (lördag) då vi festade hemma hos lisa :) kan berätta lite om det, det började med att jag kom dit, jag hade varit på middag och kom dit lite senare, typ vid nio men då var det bara jag, linda och lisa där så vi drack vin och surrade! sen kom det fler folk, slutade med att det var fullt där inne.. var riktigt trevligt, rätt lugnt men kul ändå :) fulast var ändå när jag och linda döpte alla som var där, nån fick heta "prästen" en annan "jesus" osv. haha fyfan vad vi garvade, jag hoppas ingen hörde och tog åt sig 8-) haa! sen efter att ha tjatat om mat hela kvällen så lyckades jag & lisa få med alla att dra på max så vi sprang mer eller mindre ner för att hinna dit, vi trodde dom skulle stänga kl fyra men hade helt fel, istället var det proppat med folk och vi satt där säkert i en timme och fetade i oss hamburgare! sen drog alla hem, marcus följde med mig och så la vi oss och sov! klockan var strax efter fem när vi kom hem, haha så inte konstigt att vi var helt döda dagen efter!!

men iaf, mamma och jag skjutsade hem marcus på söndagen och vi for ut till birsta, köpte lite hårprodukter på jess, sen vidare till h&m och inhandlade lite smink, sen hittade jag faktiskt en jacka, en beige på vila som jag fick utav mami :) inte riktigt min stil men jag gillade den ändå;p hittade tyvärr inga skor som jag verkligen behöver! "/ sen for vi hem, kände mig sliten och äcklig sen gårdagen så jag tog ett bad med en ansiktsmask och hårinpackning! efter det kom marcus och hämtade mig så vi for hem till honom och såg wallander, lillgubben lagade några stekta ägg till mig som jag åt till filmen, haha!! sen for vi hem till mig, både var övertrötta och blev as dryga, vi började leka en lek som vi kom på, man skulle säga varannat fult ord till varandra så vi började kalla varandra för en massa fula och taskiga saker och skrattade som fan! haha normalt! men efter en timmes garv somnade vi tillslut ;)


det blev inga bilder från lördagen :s aja lägger upp den här på mig och linda istället, haha nykternt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards