Alla inlägg den 3 september 2009

Av matilda westlin - 3 september 2009 20:40

hej&hå! Idag var det meningen att jag skulle hjälpa till på Cleo en stund på morgonen men jag blev kvar till klockan fyra så det blev ingen härnösandstur för mig.. Pappa hade tatuerat in massa skuggor bakom tatueringarna på ena armen så nu är han heltatuerad :p och han ska dit nästa vecka igen och göra mera så då ska jag följa med då istället och hitta en tatuering som jag ska ha. Fyfan vad sugen jag är nu! Det värsta är att jag ändrar mig från dag till dag om att jag vill ha en, vad jag vill ha osv.. Så det är typiskt mig att göra nån dum impulsgrej men nu är jag så sjukt sugen på att tatuera mig så jag skulle kunna avlida! Fyfan vad snyggt! Jag vill ha nått stort, typ hela benet eller nått.. oh, fyfan!!


Efter att jag varit på Cleo så for jag ut med Anton bort till Offers jobb och där träffade jag världens sötaste hund, hon var tio år, jätte stor och skit mysigt..  Jag sa till ägaren att jag ville ha vovvisen så han sa att jag kunde få vara hundvakt när jag ville, åååh :D haha, det var även andra gången för dagen som jag blev erbjuden det.. Ni minns kanske sist jag var hundvakt åt en kund inne på Cleo, hon kom in igår också med vovven och frågade efter mitt nummer igen.. Så där har jag en till vaktning på g ;) Jag vet inte vad det är med mig och djur men jag bara älskar dom och nu på slutet har jag blivit helt kär i hundar.. Tänk om jag skulle bli en hund, fan vad jag hade älskat mig själv då 8-)


Nu ska vi äta middag snart, vi och våra sena middagar.. Vi har även blandat varsin grogg.. Var och handlade fem liter sprit förut ;) Blir lungt ikväll.. Nu ska jag ringa Alexandra :D PUSSPÅER

Av matilda westlin - 3 september 2009 20:17

"onsdag v. 43 ska vi ha en modell som vi ska styla. alla ska ha varsit tema som inspirerar en. så jag ska ha barbietema, typ med massa rosa och sånt :) göra en exklusiv sminkning, stora lockar och MYCKET VOLYM. vill du vara min modell då? det håller på hela dagen :D"


Det smset fick jag utav Maja imorse :D haha fan vad roligt, jag ställer upp och det ska bli skit roligt :D tänk att gå den linjen, fan vad man hade älskat att gå till skolan varje dag då 8-) huh, lite annat än det jag gick..

Av matilda westlin - 3 september 2009 07:52

Godmorgon! Nu har jag varit vaken i två timmar och klockan är inte ens åtta :o hjälp, varför vaknade jag såhär tidigt idag? Jag gick och la mig vid halv två så jag borde vara dödstrött men icke.. Jag har ätit frukost, kikat på Vakna med the voice, tagit en dusch och nu kokar jag kaffe :) Snart kommer klockan ringa för jag hade tänkt att kliva upp vid åtta så snart vaknar min älskling :) Idag ska jag ner till Cleo och hjälpa Caroline med nyöppningen av affären :) Helvette, vad mycket fina smycken dom har fått in, helt sjukt! Jag vill ha allt! Känns så jävla konstigt att det inte är mormors butik längre, uuh jag trodde inte att jag skulle bry mig men det gör jag som fan.. Sjukt jobbigt, mitt jobb liksom "o Men gulligt att dom vill att jag ska vara där och jobba ibland.. Så idag ska jag ner till Cleo, lära dom kassan osv :) Sen åker jag med pappa till Härnösand, han ska fylla i en tatuering och kanske göra en till :) åh, jag kommer bli sjukt sugen jag med 8-) vi hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards