Alla inlägg den 5 september 2009

Av matilda westlin - 5 september 2009 16:37

Igår var jag på stan med mormor hela dagen :) Hon shoppade massor med grejer som hon ska ha med sig nu när hon far till Grekland :) Åh vad jag hade velat följa med.. Det är så jävla fint där, hon är i Santorini nu hos min moster Helena :) Jag har varit i Grekland fem gånger och skulle kunna åka dit hundra gånger till, åh underbart! Men åter till igår, vi gick på stan sen hämtade Peppe & Persson upp mig vid Cleo så for vi ut till Birsta, bort till Offers jobb där även Anton va :) Grabbarna åt pizza, jag en korv sen for vi ut till sörberge för att kika på utklädningskläder.. Anton & jag var hur oppepade som helst så vi for påengång.. Satt och surrade med Offer och Håkan på deras jobb sen fick vi skjuts in till stan av Macke & Angelika :) Sen resten av kvällen var vi hemma hos Antons mamma på middag, skit mysigt :) Kom hem runt elva tiden och då tog vi fram spritdunken och körde kortspel och drack, haha snygg vi är!


Idag har vi varit på stan, shoppat en massa sjuka grejer.. Sen var vi även bort till sörberge igen och hyrde en hatt och peruk.. For sedan och käkade hemma hos mamma, blev max idag, SMALT! Nu har jag precis duschat.. Ikväll ska vi hem till Jerry och Anna som ska ha en Michael Jacksson fest så alla ska klä ut sig.. Haha, därför vi hyrt peruk osv. Har precis testat alla grejer och det ser förjävligt ut plus att jag knappt känner nån dit vi ska ikväll.. Haha, peppa!

Ovido - Quiz & Flashcards