Alla inlägg den 15 september 2009

Av matilda westlin - 15 september 2009 17:28

Haha, jag kikade igenom bilder som Anton knäppt på mig och jag håller för ansiktet på varenda bild.. Roligt att ta kort på  mig!


                                          

Av matilda westlin - 15 september 2009 14:15

Imorse gick jag till arbetsförmedlingen, jag hade missat ett infomöte som tydligen var igår.. Så jag fick sitta och vänta ett bra tag sen fick jag träffa min handläggare och vi bestämde att jag ska på samma möte som var igår imorgon klockan tio.. När jag var klar där så gick jag upp till mammas jobb och väntade på henne :) Vi for hem och gick ut med Elviz sedan ner till stan och käkade lunch :) Blev thaimat idag ute i solen, skit mysigt och så underbart väder :) loveli! Efter lunchen så gick jag upp till vårdcentralen och nu är jag hemma :) Ska nog ner på stan en sväng till, har lite grejer jag måste fixa :)

Ovido - Quiz & Flashcards