Alla inlägg den 11 september 2009

Av matilda westlin - 11 september 2009 18:18

Hellu, idag vaknade jag av att en tant från arbetsförmedlingen ringde.. Jag trodde då att klockan var nio så hela dagen har jag haft en sjuk tidsuppfattning.. När vi fikade kikade jag på klockan och såg att den var halv två.. HJÄLP, jag skulle vara hos Maria klockan två :o Så det var bara att klä på sig och dra.. Anton skjutsade upp mig till Maria som gjorde om två av mina naglar sen gick jag ner till stan och träffade Moa & Kicken :) Moa och jag gick på Coffee House och drack varsin vaniljlatte sen kikade vi på stan lite grann :) Efter en stund for hon så då mötte jag Linda så vi gick och shoppade lite. Jag köpte två hårfärger från Kicks så nu ska jag bli BRUNETT :O Hjälp, vad jag är nervös.. Jag har jätte ljusbrunt hår nu, nästan blont men jag orkar inte färga utväxten som jag gör typ varje dag så nu ska jag få mörkt hår. Blir brunt nu sen ska jag lägga i rött till veckan, hoppas hoppas jag blir nöjd! Annars tar jag livet av mig, uuh!


Nu sitter jag och väntar på mat sen ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Kanske dra ut med Jenny & Elina men just nu känner jag mig jätte hängig.. Jag kanske börjar bli sjuk? Inte så konstigt om jag blir det, min pojkvän är ju sjukast i världen så jag har nog en riktig jävla förkyldning att vänta mig :( Känner jag mig bättre sen så drar jag ut annars stannar jag hemma och sjukar mig ikväll.. Skriver mer sen nu ska jag äta mat! PUSS 

Av matilda westlin - 11 september 2009 12:37

         

Ovido - Quiz & Flashcards