Alla inlägg den 16 september 2009

Av matilda westlin - 16 september 2009 18:14

Imorse var jag på arbetsförmedlingen igen, alltså jag blir bara mer och mer förvirrad ju oftare jag är där.. huh, fattar nada 8-) När infomötet var klart så regnade det ute så jag sprang bort till Cleo och skrev ut några CVn sen kom Anton och hämtade mig :) Vi for hem och åt tonfiskmackor och kikade på film, passande till äckelvädret! och så jävla gott med tonfisk, jag fattar inte.. Det är fan det bästa jag vet, haha freeesh tjej! Jag har även haft världens huvudvärk idag så jag har bara legat och klagat hela dagen.. Men runt femtiden så kände jag mig bättre, då tog jag och Anton en tur ut till birsta där jag lämnade in CV på två ställen sen for vi och handlade mat :) Så nu står Anton och lagar gomat! Det blir bakad potatis med skagenröra idag.. Milla är helt galen i alla räkor som han skalar till skagenröran just nu.. Han är så duktig min pöjk :D Hade jag gjort den här maten hade jag köpt en färdig burk med skagenröra men inte Anton inte, han gör allt själv han ;) Ikväll ska vi bara äta och smala oss. Vi har köpt glass och chokladsås så det blir myspys framför tvn, me like :) PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards