Alla inlägg den 10 september 2009

Av matilda westlin - 10 september 2009 17:15

Jag måste ha hjälp med en bloggdesig, JENNY HJÄLP MIG!! Jag fortsätter att skriva här tills jag fått min fina blogg.. Jag tycker att "bloggplatsen" som det nu heter är skit fult! Dåligt att du ändrade Norrfors.. Byt tillbaka!!


Idag har jag varit i Hudik, I GLADA HUDIK.. Jävlar vad glad man blir av att åka dit, jag kunde inte sluta skratta.. Sen där i snygghudik så har jag har gjort världens roligaste jobb, jag har inventerat på ÖB. Haha! Jag klev upp tre i natt och gick sedan ner till stan vid fyra.. Där var massa folk som också skulle åka och inventera. Jag åkte med en tjej som hette Amanda :) Resan dit gick fort för hon & jag surrade konstant! Vi käkade frukost när vi kom fram sen blev det jobb.. Gick bra och det gick framförallt skit fort.. Åh, jag kankse ska bli en inventerare 8-) Vad tycker du moaaaah?


Nu är jag hemma med min älskling, vi måste åka och fixa en ny kattlåda idag.. Vi var ju iväg till Nolby igår och köpte en till katt :D En skit söt liten svart kattunge, åhhh! Han är en blandning av Skogskatt och bondkatt. Hur gullig som helst! och det var Antons idee att skaffa en kattunge, inte min.. Haha så nu har vi två missar hemma så vi behöver en ny låda så småisarna kan bajsa! Millas är för liten och för tjejig ;) Weezy som han heter måste ju ha en tuff kisslåda ;) Jag var även ute i Birsta med mamma & Maja igår :) Vi hade en tjejkväll där. Mamma bjöd oss på middag där ute sen shoppade vi :) Jag handlade mest kattmat och kattgrejer och dom andra handlade skit fina stövlar/kläder till sig själva.. Roligt va? haha, närå! Jag fick faktiskt en hårinpackning från Jess av mamma så jag är dönöjd! och jo, jag köpte tamponger från Apoteket och ett fat från Indiska som man ska ha ljus på, ETT ROSA!! Maja like!


Jag vet inte vad som hänt mer sen sist jag skrev men jag är arbetslös, har fått böta 170 kr för att vi glömde lämna tillbaka filmer vi hyrt :o Min kille är dödsförkyld och jag saknar mina tjejer som fan! Hoppas det blir nått roligt imorgon så vi kan ses :D Moa har även kommit hem från Tunisien, så jävla bra för jag saknar henne!! Sen på lördag ska Maja iväg och tävla, jag vill följa med men har inte bestämt mig än.. Isåfall kommer jag att bli borta hela dagen/natten.. Nej, nu ska vi äta mat.. bye

Ovido - Quiz & Flashcards