Alla inlägg den 14 september 2009

Av matilda westlin - 14 september 2009 22:39

Panacottan blev "skum" som jag jämt säger.. Haha, alltid lika roligt när Anton frågar mig vad jag menar med ordet skum när jag säger det vid olika tillfällen.. För, för mig så betyder ordet Skum alltid olika.. Det kan tex betyda att någonting var efterblivet, att det var roligt, fult, konstigt osv.. Så idag blev Pannacottan skum! Inte så god om jag säger så.. Haha, vi hade köpt en sån där färdig förpackning men den mamma gör själv är så otroligt mycket godare :D Vi har även proppat i oss chips och en dipp som Anton gjorde av Philadelfiaost och tacosås, mums! Vi kikade på Svenska Hollywood fruar och det var helt sjukt, haha fan vad jag älskar programmet! Helst tjejen som snackade om PAMELAAAA.. Sjukt bra! Nu blir man fast framför tvn varje måndag klockan nio några veckor framöver 8-) T om Anton tyckte det var roligt :D Just nu är det Dexter på tv och det är svin dåligt så jag satt mig här.. Jag längtar tills tvn i sovrummet kommer upp, då kan vi ligga där och kika, åh vad mysigt :D Nu dricker jag te och kikar runt på facebook. Ska snart sova, blir en tidig morgon imorgon.. Jag ska till arbetsförmedlingen och prata med nån tjej om en praktikplats som jag inte ens vill ha, huh! Får se hur det går.. Godnatt alla, puss!  

Av matilda westlin - 14 september 2009 20:21

Igår på kvällen var vi hemma hos mamma och åt surströmming.. Det var första gången för Anton och han tyckte det var hemskt! Jag däremot älskar det! Helt sjukt gott med strömmingen, gräddfil, rödlök och potatis mosat på en tunnbrödmacka, mums! Vi stannade hela kvällen och myste där tillsammans med Maja och mamma :) Maja kom även på tredje plats i danstävlingen som var i Västerås i helgen :D Hon är så duktig min lillasyster :)


Nu sitter jag här hemma, nyduschad med mjukiskläder och en mössa på. Jag är helt slut.. Jag hatar att städa!! Nu har jag varit dålig på att blogga så ni vet inte vad jag håller på med men jag har flyttat hela dagen igår samt idag.. Fan, vad mycket kläder och grejer jag har.. Jag vet inte hur mycket jag har slängt.. Typ tre par skor, hur mycket kläder/grejer som helst.. Usch äckliga grejer.. Jag ska aldrg mer handla.. Jag hatar när man har för mycket prylar och jag är så duktig på att handla ännu mera så fort jag får pengar så det gör allt bara ännu värre.. Blä! Men vi har iaf städat klart i min lägenhet idag, pappa gjorde det mesta, jag tog bara rätt på mina egna stuffs! Så nu ska min första egna lilla etta säljas och jag har flyttat ihop med Anton :) Var lika bra med tanke på att jag varit här varenda dag sen första gången vi träffades och jag har betalat hyra uppe i lägenheten på Baldersvägens medans jag varit här.. Men nu är det slut med det! Jag flyttar hit :D vie, vad mysigt :) och vi trivs så bra ihop så det kan ju inte bli mer perfekt :D Så idag har vi plockat med alla jävla grejer jag har.. Men vi är inte klar.. Inte på långa vägar.. Får fortsätta imorgon! Nu ska vi göra Pannacotta och kika på trean klockan nio :) Nått nytt program som börjar som jag kommer älska och Anton hata, haha ;) Men nu ska jag mysa med våra cats :) Dom har äntligen blivit vänner, dom leker och funkar superbra tillsammans :) Very good!


Av matilda westlin - 14 september 2009 10:30

Idag ska jag och pappa städa ur min lägenhet, började redan igåreftermiddag men det är mycket kvar. Fan vad grejer jag har :o

Ovido - Quiz & Flashcards