Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

helgen

Av matilda westlin - 21 mars 2010 19:00

I fredags for jag hem till Alexandra, vi hade köpt en hårfärg, slingblekning som vi började fixa med men efter att vi gjort halva håret så tog färgen slut :o haha, panik!! Men vi hade tur, Alexandras kille Tobbe, hans brorsa jobbade och kunde skjutsa oss för att handla.. Så medans jag satt kvar med folie i håret så for Alex iväg med honom bort till Ica och köpte ännu en färg.. Sen fortsatte vi :) kikade även på Lets dance, Solsidan och filmen Avatar :D Sjukt bra film!! Surrade och myste på :D vid halv två så skjutsade Tobbe & Alexandra hem mig :) Slocknade påengång :)


Igår, lördag så var jag helt död när jag skulle fara till jobbet.. tog bussen halv nio sen jobbade jag på till klockan sex. Då var det meningen att jag skulle åka till Alexandra men jag var så jävla trött så det blev en lugn hemmakväll.. kunde dock inte somna på kvällen :/


Idag söndag så har jag jobbat med Nina :) Det har varit mycket folk, många roliga kunder så dagen flöt på jätte bra! Mamma skjutsade mig imorse, i bilen blev det en pizza så att jag skulle klara dagen ;) När jag slutade vid fyra så gick jag och köpte ett silverschampoo, linsvätska och ännu en till hårfärg. Jag hatar så fort man får utväxt och nu när vi gjorde slingor så blev håret ännu ljusare så nu sitter jag med färgen i hårbotten.. Sen ska jag börja använda det här schampoot så kanske det gula mattas ner lite :) Annars är jag supernöjd med håret, Alexandra är så duktig :)<3 och det flyter in i löshåret mycket bättre nu när det blev ljusare :D menmen.. nu har jag haft i färgen tillräckligt så nu ska jag hoppa in i duschen :) Pusspåer!!


  

Silvershcampoot är från JESS och hårfärgen från H&M

 
 
jenny

jenny

22 mars 2010 15:29

tänkte du gå och bli blondie igen ?;)

http://jennyba.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards