Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

MYGGNÄT

Av matilda westlin - 31 mars 2010 18:55

Idag har jag varit en sväng på birsta med Linda, jag var tvungen att åka dit för att hämta mina skor på JC sen så var ju Linda där ute så vi passade på att sesas :) vi tog en lunch/middag på charm sen gick vi in till IKEA där Linda handlade massor :) Vi träffade Moas mamma & pappa där.. SÖTISARNA!!!! Dom kikade runt lite så jag stod och surrade med Moas mamma en stund :D Sen hittade jag en jätte fin sänghimmel som såg ut att vara för en dubbelsäng där nere vid "tag själv lagret" så jag frågade en tjej vart den fanns.. Hon sa att den fanns uppe vid sänggavlarna.. Så jag sprang upp igen för att hitta den men såg bara den lilla för en liten säng.. Jag frågade och killen sa att det bara fanns den.. huh? Jag berättade att tjejen där nere hade sagt till mig att den skulle finnas där uppe och att det var därför jag sprang dit, vi skulle liksom betala så vi hade ju gått klart på IKEA.. Då ringde han ner och en annan tjej svarade.. Då berättade hon att det inte var en sänghimmel utan ett MYGGNÄT.. HAHAHHA!! ETT MYGGNÄT.. fattar ni?? fan vad jag skrattade, killen också!! Men jag köpte det ändå, jag tycker att det ser ut som en sänghimmel :D inte som ett fult myggnät, hahaha!

  

Bilden tog jag från google

 
 
Linda

Linda

31 mars 2010 22:39

Hur vart det med myggnätet ? ;) Har ni satt upp det? Tror det blir jätte fint till eran säng :D

http://lindakallberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards