Alla inlägg den 4 maj 2010

dhw

Av matilda westlin - 4 maj 2010 20:46

Nu har jag legat i soffan exakt hela kvällen.. Ätit och ätit.. Det blev inge bättre utav en alvedon heller.. Jag har sån feber :( Pratade med Anton förut och fyfan vad jag skulle vilja ha honom hemma ikväll.. Jag vill alltid ha honom hemma men just ikväll när jag mår så dåligt så skulle det vara skönt att bli ompysslad av hjärtat! Snart börjar dhw, så jag ska ta och äta ännu mera.. Köpte massa naturgodis förut när jag var och storhandlade med pappa så det blir nötter och ett glas vin! Kanske jag piggnar på mig.. pusspåer

Av matilda westlin - 4 maj 2010 18:04

Haha, idag provade jag på att göra ett videoinlägg :P dock så fungerar ljudet sämst :s


Av matilda westlin - 4 maj 2010 09:48

Fredag; 08:00 kickoff i birsta sen jobb 9-20!

Lördag; jobb 9-18, birstafest på våningen, superlyckad kväll!!

Söndag; jobb 9-18 sen middag hos pappa!

Måndag; gjorde inget speciellt.. for och åt på Max med mamma på kvällen!

Idag har jag jätte ont i halsen :( Det känns som om att jag börjar bli sjuk, lite feberkänsla liksom :/ Jag skulle ut och gå med Linda idag men det är ju så himla pissigt väder.. Det regnar! Men jag ska iaf ta en prommis hem till mamma om nån timme, gå ut med Elviz sen går jag nog hem till Linda :)

Ovido - Quiz & Flashcards