Alla inlägg den 20 maj 2010

Av matilda westlin - 20 maj 2010 18:19

Fy fan vad jag är klantig!! Igår när jag skulle gå ner till bussen så höll jag busskortet i samma hand som mobilen.. Sen ringde det och jag svarade.. Det var nån från folkbokföringen som ville veta vilket lägenhetsnummer jag hade osv.. När jag la på så hade jag tappat busskortet.. Så jävla typiskt mig.. Jag hade inte tid att gå tillbaka och leta kortet heller, då hade jag missat bussen.. Så när jag slutade kl åtta igår, då kom mamma och hämtade mig.. Då tog jag en sväng och kikade men jag hittade det inte.. ÅÅH KLANT!! Så nu måste jag köpa ett nytt.. onödigt!!


Idag har jag jobbat 9-16.. Mamma kom ut till birsta när jag slutade, då gick jag på Coop och köpte lite smågrejer sen blev det systemet.. Så nu har jag laddat upp lite till min snygging som kommer hem ikväll :D Jag har även hunnit med att städa och plocka undan så nu väntar jag bara på Anton!! ÅÅÅH, jag orkar inte vänta längre... KOM HEM NU ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards