Alla inlägg den 17 maj 2010

Av matilda westlin - 17 maj 2010 21:27

Fredag: jobbade!

Lördag: jobbade, körde moppe hem från jobbet.. var hos Alex på kvällen :)

Söndag: jobbade.. Middag och bingolotto hos f&f ;)


Idag är det måndag och pappa har varit här hela dagen.. Han har satt klart listerna i vardagsrummet sen hjälpte han mig att städa.. Det har verkligen tagit hela dagen.. Vid halv sex gick jag ner till stan, köpte en sminkborttagning och ett nagellim till Alex.. Sen upp till Alex, vi tog med oss vovvarna och gick upp till sidsjön, gick ett varv sen hade vi picknick, mys!! Innan jag for hem så stannade vi och solade.. Pappa var precis här igen, han satt upp en hylla i duschen och nu sitter jag och kikar på Hollywoodfruar.. Känner mig jätte trött så det blir en tidig kväll.. Börjar tidigt imorgon!


Jenny ringde mig förut idag.. Jag blev jätte glad, det var så längesen vi pratade och jag saknar henne jätte mycket!! Hoppas vi hittar på nått snart igen =)

Ovido - Quiz & Flashcards