Alla inlägg den 19 maj 2010

Av matilda westlin - 19 maj 2010 10:17

Det blir ingen prommis idag.. Jag somnade om en stund så nu håller jag på att försöka fylla på mitt busskort genom internetbanken.. Det går inge vidare, jag förstår inte hur man gör?? Hoppas jag har kvar lite på busskortet så jag kan åka till jobbet idag. Mamma ska iaf hämta mig när jag slutar :) Då ska jag få tvätten också, skönt!! och nu börjar jag få lite pirr i magen.. gaaaah!! Anton har förmodligen redan åkt från afgha nu så han kommer hem imorgon på eftermiddagen :) Känns så himla bra!! Synd bara att jag jobbar så mycket nu bara.. :( men vi hinner sesas ändå :) Nu ska jag göra mig klar och kila ner till bussen.. pusshej

Av matilda westlin - 19 maj 2010 07:15

Godmorgon!! Idag är jag uppe tidigt.. Jag har precis varit ut och lämnat en Ikeapåse med tvätt till mamma.. Det var fullt i tvättstugan så mamma var gullig och kunde tvätta åt mig :) Så därför är jag uppe tidigt, hon for förbi innan jobbet.. Jag börjar inte jobba förrän kl tolv idag, 12-20.. fy, känns drygt!! Det regnade nu när jag var ut, hoppas det slutar.. Jag hade tänkt att gå till jobbet idag.

Ovido - Quiz & Flashcards