Alla inlägg den 11 maj 2010

Av matilda westlin - 11 maj 2010 19:52

Oh lord!! Jag kommer bli farlig i trafiken.. Jag har precis varit ute och kört moppe med pappa.. Det var vingligt, kallt och så fort jag skulle svänga ut från olika ställen så istället för att stanna och vänta tills det var grönt att köra så fick jag panik och fortsatte att köra.. Ett under att man inte blev påkörd.. Hemskt!! Men det var roligt och jag minns när jag själv hade moppe för länge, länge sen! Men nu är det dags igen, fyfan vad jag är sugen på att köpa en :) och det ska jag göra nästa månad :D


Var iväg och åt hos f&f förut.. Vi fikade även chokladbollar till efterätt eftersom att pappa berättade att det var negerbollens dag idag, haha!! Sen hämtade vi en kattbur hemma hos Lindas mamma som jag ska låna över dagen imorgon.. Jag ringde nämnligen veterinären förut idag och kollade om det fanns nån tid för kastrering & sterilisering för missarna och det fanns det!! Så imorgon halv åtta ska mamma skjutsa oss dit, ååh småkissarna!! Så nu har jag precis tagit undan maten för dom, man fick tydligen inte ge dom mat tolv timmar före operation.. Så jag gav dom en stor tonfiskmiddag nu precis innan så dom slipper vara hungriga inatt ;)


.. Nu ska jag kika runt på datorn sen blir det dhw :D

Av matilda westlin - 11 maj 2010 15:03

Idag har jag en städ&tvätt dag.. Mamma var hit på hennes lunch vid tolv och åt med mig :) Sen vid ett så kom Linda och hämtade mig, vi for ut till kvissle till deras solarium och solade :) När vi for hem svängde vi förbi donken och köpte oss varsin glass men det var fan as kallt att sitta ute.. Den riktiga värmen har verkligen inte kommit.. Inte som hos Anton, hjälp vad varmt det är hos han!! Fan vad jag saknar honom!!


Nu kom jag precis hem, jag ska ta och gå ner till tvättstugan och hämta upp sista tvätten sen dammsuga osv.. Vid fem ska jag bort till f&f på middag :D

Ovido - Quiz & Flashcards