Alla inlägg den 13 maj 2010

Av matilda westlin - 13 maj 2010 20:18

Imorse hade jag tänkt att ta bussen till jobbet.. Men då såg jag på busslistan att bussarna gick som på söndagar idag.. dvs, väldigt sällan.. och tidsoptimist som jag är så skulle jag aldrig hinna så jag ringde mamma och hon kunde skjutsa mig :D tack gulliga du! Jobbade 12-16.. Kort pass men jag hatar att jobba bara fyra timmar.. Man får ingen lunch och tiden går mycket långsammare än när man jobbar längre.. Men det gick iaf bra. Gick bort till Coop när jag slutade och handlade lite mat sen tog jag bussen hem! Pappa var förbi med ännu en matlåda så nu har jag så jag klarar mig väldigt länge :P Alexandra & Mathilda var hit en stund förut, Alex hade glömt sin hårklippningssax här som hon skulle hämta.. Dom stannde en stund så det var trevligt :) Nu sitter jag och pluggar lite.. Ska snart ta och kolla på Lyxfällan och så är jag hungrig igen.. Haha, hungran som mamma alltid säger.. Nepp, nu ska jag kila.. PUSS

Av matilda westlin - 13 maj 2010 10:14

Igår blev det biteline, så jävla gott och mysigt!! Jag & Linda kom dit vid sjutiden sen när Alexandra slutade så kom hon också dit :) Vi satt där till halv elva, åt surrade och myste!! Sen skjutsade Tobbe hem oss :)


Idag ska jag jobba, sitter och äter en omelett nu.. Milla mår bättre idag men hon stör sig på tratten, vilket jag förstår :/ Blir ett kort jobbpass, 12-16 :)

Ovido - Quiz & Flashcards