Alla inlägg den 28 maj 2010

Av matilda westlin - 28 maj 2010 12:16

Jag har mått dåligt i flera dagar nu.. Jag har känt mig bakis varje dag.. helt stört.. Jag har vaknat varje morgon och haft världens baksmälla fastän att jag inte druckit en droppe.. Jag kan inte dricka kaffe och jag kan inte snusa längre.. Allt är äckligt.. Jag mår illa!!!!


Men jag har jobbat dom här dagarna ändå.. Sen har jag inte gjort så mycket mera.. Anton överraskade mig med en supergodmiddag igår när jag kom hem från jobbet, städat hade han också gjort. Världens bästa!!


Idag är jag ledig.. Jag ska ta mig ner till stan för att köpa lite småsaker.. Igår innan jobbet gick jag en massa ärenden också.. Det är konstigt för så fort man får lön så måste man handla en massa saker?? hmmm


Ikväll ska Linda bjuda på middag så dit ska jag ikväll :) myspys!! Hoppas på lite finare väder bara.. Imorgon är det jobb igen, 9-18!

Ovido - Quiz & Flashcards