Alla inlägg den 5 maj 2010

Av matilda westlin - 5 maj 2010 23:13

Det var oväntat mycket folk idag, funny funny!! Jag har mått rätt okej ändå, det har varit mycket att göra så man har inte hunnit känna efter.. Farfar hämtade mig så for vi hem till honom och farmor och åt middag sen kikade jag på Andra avenyn där och så skjutsade han hem mig :) Nu har jag precis pratat med baby, han vaknade och ringde mig :D gullet mitt!! Jag vill ha hem dig♥


Jag skulle egentligen vara ledig fram till lördag men nu ska jag jobba imorgon och på fredag igen.. Men jag börjar sent imorgon så jag hinner vila och piggna på mig tills jag ska börja jobba, hoppas på det iaf! Nu ska jag gå och lägga mig, natti natti!

Av matilda westlin - 5 maj 2010 10:18

Godmorgon!! Jag måste köpa en rullgardin.. En rullgardin till sovrummet!! Jag kan inte sova ut på morgonarna längre, fastän att jag är jätte trött.. Idag vaknade jag åtta igen.. Trött som bara den men jag kunde inte somna om :( Nu sitter jag uppe och har precis ätit frukost, pressat juice har jag också gjort.. C-vitamin är bra nu när jag är förkyld.. Jag tror jag har feber idag med :( det känns som så! Jobbigt :/ Tur jag inte börjar jobba än, jag kan vila och ta det lungt en stund till :) börjar kl två idag sen jobbar jag till stängning.. Då kommer farfar och hämtar mig så ska jag äta middag där :)

Ovido - Quiz & Flashcards